grillmys

Idag har varit en bra dag! Jag började med att sova ut lite, för min lektion började inte fören halv 12, så jag drack kaffe och läste tidningen på balkongen i solen! Underbart. Sedan åkte jag till skolan för att ha pianolektion i en halvtimme. YEY! Efter det åkte jag vidare till burgårdens frisörskola där Jessica går, så skulle hon testa balfrisyr på mig, och testa för hennes gesällprov hon ska ha i juni. Det kommer nog bli fint till balen på tisdag:) Efter det åkte vi hem, jag gick hem till mig och lagade god lax! Sen åkte vi iväg och sola solarium (jag vet att det låter helt sjukt när det varit sommarväder ute). Men det gjorde vi iaf! Och kvällen avslutade vi med att grilla korv på ängen hos oss. Väldigt mysigt! Fast myggen börjar komma nu och dom är mindre mysiga måste jag säga... tror en jäkel har följt med mig in i mitt rum... hm hoppas jag inte blir biten inatt!



Jag saknar Patrik.... Klia mig på ryggen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback