Torsdag

Imorgon ska vi ha föreställning med projektet för skolan på lunchen, och vi skulle repa idag med alla va så flummiga och trötta så det blev sådär bra, men det kommer nog gå fint imorgon! :) Vi blir taggade då tror jag! Det ska bli kul att spela upp för alla i klassen, för det är ju ingen som har sett den! Och onsdag kl 19.00 på skolan (donnergymnasiet) ska vi ha föreställning för alla er där ute! Jättekul om ni kommer! Pjäsen är dock inte så lång, men det är klart att ni också ska få tillfälle att se den!

På måndag ska Arrkolåten in ( min abbalåt ) och jag känner mig verkligen inte klar! Fast är typ klar med alla instrument och så, måste bara klippa ihop och mixa. Sen har jag inte spelat in sång än, tänkte göra det imorgon i skolan, eller jag ska göra det, det är sista chansen! Så hoppas det blir bra:) haha. hm, ska skriva klart texten också kom jag på... hm det får jag göra nu!

Tjing på er och puss på Patrik!


Kommentarer
Postat av: ida

Åhh jag vill komma :]!! har dock träning då men de ska ja nog kunna fixa, lala!

Postat av: Maria

Bajsbajs, har teckenspråk på onsdagskvällar! ååh! jaja, hoppas att det går bäst (det gör det antagligen!)!
Förresten, fick du mitt sms?

2008-03-15 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback