Skolan

Varit i skolan, fortsatt på min abba låt.. tar sån jäkla tid, så mkt smågrejer man ska göra.. Jag vill bli klar nu nu nu !!
Sen fikade vi med projektgruppen, skulle väl egentligen ha repat, men vi fikade istället hihi. det va mysigt.
Ska repa imorgon innan föreställningen istället:) Så det löser sig nog! Hoppas jag! Igår så hittade jag min balklänning... Jag känner mig nöjd! Det ända jag va lite rädd för, är att den skulle vara för fin.. Men ja efter att frågat några i klassen känner jag mig lugnare, alla kommer vara sådär fina haha. Så det är bra:) Snart kommer mamma hem här, då ska vi laga god middag och mysa. Me like!



Kommentarer
Postat av: maria

Föreställning? nämen frida! du får ju säga till i när sånt händer!

2008-03-05 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback