Vad ska jag göra idag?

Idag är jag ledig! Det känns lite konstigt när jag inte varit det nu på några dagar och givit min skäl åt att lära mig det här arbetet. Men det känns väldigt skönt! Funderar på vad jag kan göra idag? Om jag skulle åka in till stan kanske och hitta mig ett par sandaler/tofflor som jag kan ha på jobbet, de skor jag har nu blir alldeles för varma, usch. Sedan vill jag hitta en bikini. Jag har redan en fin vit som jag köpte förra sommaren (men om ni minns vädret då så fick jag inte mkt användning för den då, tror jag hade på mig den två gånger.) men jag måste hitta en till, om inte två kanske, för min och Patriks thailandresa!! För det vet ju alla att man inte kan hitta några bikinis i december... Så jag kanske ger mig ut till stan idag.



Vad tycker ni är fint? När jag ser själv här nu vad jag tittar på så känns det som jag är ute efter en brun bikini. Men det hade varit roligt med någon färg också. Det viktigaste är väl egentligen att den sitter där den ska.

Kommentarer
Postat av: ida

jag har en liknande den tredje å den e så sjukt snygg, den modellen är ett plus me, älska :D;)

Postat av: Frida

Jo min vita jag har är en sådan modell på överdelen, och det är najs, då slipper man ju få streck! jag får se om jag hittar någon snart haha

2008-06-25 @ 15:23:06
URL: http://friiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback