Tillsammans är man mindre ensam

Nu är kl snart åtta och jag ska lägga mig och titta lite tv eller läsa en bok. Har börjat läsa en jag fick av Maria på studenten som heter Tillsammans är man mindre ensam. Har dock bara läst några kapitel men den verkar väldigt bra! På tv kommer a la emma som är ett matprogram som leds av Emma Andersson. Såg förra veckan på det, och det var faktiskt förvånandsvärt kul att se på, då hon tex. åt ett fårhuvud (det var därimot vidrigt). Så jag sätter nog på te-vatten nu också, gott!

I morse trodde jag att jag skulle börja kvar i sju, men när jag väl kommer till jobbet vid sisådär fem över halv så möter jag en kollega i omklädningsrummet som tydligen började kvart i, och jag började kvar över! Usch vad irriterade det var haha, men sånt händer ju om man inte tittar noga, så det kommer jag garanterat göra i fortsättningen!

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback