Länge sedan

Länge sedan jag skrev här! Det har hänt så mycket som jag inte kommer få plats ens att skriva här!




För det första har jag tagit studenten! Dagen var helt underbart rolig! Lite sorglig också, men mest roligt! Det var fullt upp hela hela dagen, från att jag vaknade och skulle fixa sig tills jag kom hem och i stort sätt ramlade i sängen. Klassen mötes upp för champangefrukost vid kajen och det var strålande sol och alla var så himla fina! Åt jordgubbar, drack lite skumpa och sjöng gamla körlåtar ihop. Och såklart studentsången hihi. Sedan bar det upp till skolan där vi hade samling i klassrummet och några höll tal, våra klassföreståndare sjöng och spelade för oss. Jonas sjöng fix you, och hela klassen började störtböla ( ja på riktigt gjorde vi det ). Något av det jobbigaste studerna i mitt liv och jag trodde för en stund att studendagen skulle bli en stor sorg bara. Men efter det var det dags för lunch och spex, och då piggnade vi allt till och det var väl rätt kul, men alla satt lite spända för uppspringet. Sedan var det äntligen dags för oss att gå sambatåg ner mot kajen för att ta oss på båten som skulle ta oss över till röda sten, DÄR vi skulle springa ut! Men jag och några till tjejer från klassen var tvungna att peepeea innan vi skulle gå, och när vi var klara hade de redan gått haha, så vi fick springa efter, och vi kom ikapp som tur var! Sedan åkte vi båt över till andra sidan, och vi sjöng som bara den! Sedan sprang vi upp till För vi har skjutit en gök vår klasslåt och var så lyckliga! Jag fick ett berg av blommor och nallar runt min hals av släkt, vänner & Patrik som stod där och väntade på mig! Det var en otrolig känsla som jag aldrig kommer att glömma. Efter allt detta så var det dags för flakruren i stan, hela klassen var på och våra klassföreståndare, och musiken var fixad! Och den turen var nått av det roligaste jag gjort! Jag tyckte det var så sjukt kul, alla som vinkade åt en och att stå där och bara skrika och sjunga! När vi blev avsläppta vid heden så hämtade Mats och patrik mig. Sen kom vi hem till min mottagning och skålade i champange. Det var väldigt många där och det va så kul att se! Fick i mig lite mat, i omgånger dock då man aldrig hann sitta ner i en sekund typ. Mamma och syster höll tal och det var väldigt fina. Sedan öppnade jag presenter och pratade med alla. Jag fick fina presenter, inget jag inte är nöjd med. Fick bla. glas, vinglas, kamera, pengar, smycken, och en RESA TILL THAILAND FRÅN PATRIK! Förlåt hjärtat om jag skriver det här, men jag måste få säga det till hela världen, för det är nått av det finaste jag fått och jag tror inte jag förstår än själv haha! wiiie:) Efter mottagningen gick vi hem en snabbis och lämnade lite grejer sedan bar det in mot stan för mig och Patrik till studentfesten, och den var också lyckad! Trots att man började bli lite trött, så var den najs! Ida, Fanny och Eve kom också till Hard Rock som festen var på, och det var roligt hihi. jaa jag tror vi var hemma vid fem någongång och som sagt somnade på en gång. Men tack alla för en underbar studentdag som jag aldrig kommer glömma. Nu väntar livet för mig.
Och idag har jag börjat sommarjobba haha, äldreboende here I come! Men det verkar jätte mysigt där, och det är väl dags att börja ta lite ansvar nu.


Har också varit uppe i sthlm nu efter studenten hos min babe, och det har varit helt underbart att träffas lite längre! Tiden går såklart ändå så fort... Men tack för underbara dagar med dig hjärtat!! Får berätta mer om dom i nästa inlägg för nu börjar jag få ont i fingrarna och ni orkar väl knappast läsa mer haha:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback