Kommit hem

Kommit hem från jobbet. Idag var det lite segt, det gick så fort att få upp alla idag, så sen hade vi inte så mkt att göra fram till lunch, men det var rätt skönt det också. Har iaf fått hela mitt schema nu, vilket är jätte skönt! Förstår inte att de var så sena med det... Nu tänkte jag göra mig lite mat och kanske städa lite, det behövs ju ibland!









Jag saknar dig Patrik så mycket. Nu efter studenten så träffades vi så länge, och när vi skiljs åt då, blir det extra jobbigt. Speciellt på kvällarna. Då jag ligger själv i min säng och bara vill hålla om dig och känna din värme, det är då det känns som mest. Bara att få träffa dig i en minut skulle räcka för mig, för att få vara med dig är det bästa som hänt mig. Vi har mycket att se fram emot du och jag. Jag längtar så till vår resa och alla nya minnen vi kommer få ihop! Du är mitt allt.






Kommentarer
Postat av: ida

ni är dom sötaste jag vet, efter mig och min pojkvän som en vecker dag kommer ;) lala. du är i vilket fall bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback