Jobbar

Nu i sommar jobbar jag på ett äldreboende/dementboende, och idag har jag jobbat själv för första gången, och det har gått bra faktiskt. Men jag kan verkligen inte allt än, så många frågor får de fortfarande stå ut med haha. Det är ett rätt krävande arbete, men det verkar väldigt kul och givande måste jag säga.

Idag är det midsommarafton! Vi hade lite firande på jobbet med midsommarmat och jordgubbar. Men ikväll så är jag nog bara hemma med mamma, ska jobba tidigt imorgon med. Men vi ska iaf äta lite räkor här och mysa så det blir gott:) Men katten oskar kommer väl bli galen då som vanligt av räkdoften och stå och mjaua...

Glad midsommar på er alla!

Ska ni lägga sju blommor under kudden inatt tro? Det behöver inte jag göra för jag har redan min drömprins:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback