I´ll be nice to you

Igår träffade jag Hansipansi! Vi mötes på kyrkogården (Jag vet det låter lite deprimerande, men sanningen är att det är väldigt fint att gå runt där), och gick runt där och pratade. Vi har inte setts sedan studenten, så det fanns mycket att prata om. Efter det gick vi hem till Hanna där jag blev bjuden på god mat! Och när vi hade ätit klart var det inte lång tid tills finalen i EM skulle börja, därför gick vi bort till Ica toppen och mötte Mårten som vi skulle se matchen hos, vi köpte med oss lite gott, som varsitt kinder-ägg, och jag fick roligast leksak! Spanien vann och alla som var där blev glada för spaniens skull förutom Mårten som hejjade på Tyskland haha. Sen gick jag hem i mörkret, men det gick fint:)
Tack för en trevlig dag.

Idag kanske jag ska träffa Kasper och Alma och fika. Jag får ta och ringa till Kasperman nu och kolla läget, vi är ju så otroligt långsamma ibland...


 
Jag och Hanna stötte på en läskig hund på kyrkogården... Undra om han vaktade någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback