Fika

Idag har jag jobbat tidigt först och slutade kl 16. Sen åkte jag hem och åt god man med mamsi:) Gott kött med färskpotatis med morötter och massa gott! Sen ringde Ida och ville fika, så ja vi åkte in några st till stan och fikade och hade det trevligt. Tur att jag är ledig imorn så jag kan sova ut:) Min första lediga dag sedan jag började jobba! Jag är nog inte riktigt van vid arbetslivet än märker jag... Att vara så lite ledig! På donner hade vi minsann våra lektionsfria onsdagar och helgen var man alltid fri på! Men pengarna ska ju gå till något bra som jag längtar ihjäl mig till.... THAILAND!!!:) Så det är värt varenda minut där!




Kommentarer
Postat av: ida

åh jag tycker så sjukt mycket om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback