träna är kul

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade här! Har varit en sväng till Patrik i förra veckan. Vi var med Hannah och Bernhard och tittade på kyrkan de ska gifta sig i om en månad, och på gröna lund en dag. Så himla mysigt! (kan lägga upp några bilder här därifrån) Det var så skönt att ses lite då vi inte har setts på en månad, och antaligen inte kommer kunna ses på yttligare en om jag inte kan byta en helg:( Jag jobbar så mycket nu och han med. Ja idag har jag jobbat tidigt, har varit väldigt trött för inatt var en sådan här konstig natt då jag har vaknat flera gånger. Jag trodde jag hade försovit mig när kl var halv fem, och sen låg jag i princip och vred och vände på mig tills halv sju då jag skulle gå upp. Men det har gårr bra att jobba idag och det har varit väldigt lugnt måste jag säga. Jag tycker om de flesta på mitt arbete, eller faktiskt alla. Men vissa tycker jag skulle kunna låta mig komma in lite mer, jag vet att jag klarar av de mesta, och gör jag inte det så ber jag ju självklart om hjälp? Jag tror inte de tänker på det så mkt.

Nu ikväll har jag varit duktig och tränat lite här hemma. Dock inte jätteavancerat, men lite armhävningar, situps och lite övningar för benen. Känner att jag verkligen borde komma igång med träningen nu. Får se om jag kan ut och jogga nu någon dag när solen verkar kika fram?







puss på patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback