Smoothies

Träffen med Tiina igår var helt underbar. Vi orkade inte åka och bada och sola, utan vi gick istället och shoppade. Var på kungsmässan, och det som var så bra där var att det inte var alls mkt folk (kan mkt väl varit pga solen) och att rean där inte var så utplockad. Jag fyndade en hel del, fick nästan säga till mig själv där efter ett tag då jag ville köpa allt jag såg haha. När vi hade gått runt länge så gick vi till snäckan, ett sött litet fik i kungsbacka centrum där vi drack hallonsmoothies som var gudomligt goda! Så skönt att se dig igen. Jag saknar dig så mkt. Känner det verkligen när vi ses, annars blir det ju lätt att livet rullar på. Min bästa vän
.


Har alltid varit avis på Tiinas bränna, hon kan vara ute i en kvart och bli brun som choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback