ledsen i ögat

Igår efter jobbet drog jag mamma och Maja till ikea. Det var inget speciellt vi skulle köpa, utan vi ville bara förnya oss lite. Maja tittade dock på en sängram som hon och Koffe har tänkt köpa. Jag och mamma köpte nya lakan och påslakan, lite nytt porslin,glas, värmeljus. Ja lite småsaker helt enkelt!

Nu ska jag snart iväg och jobba kväll. är lite ledsen för ikväll ska det vara klasmys hos Maja:( Så jag missar det...Har inte träffat klassen sen studenten, (bara några enstaka) och jag längtar sönder efter er. Verkligen.
Vicky ska dock ha födelsedagsmiddag snart! I´ll be there.

Här om dagen så rensade jag min garderob, och jag skojar inte nu när jag säger att jag fick slänga TRE överfyllda stora kassar med kläder! Så mkt gammal skit som jag inte använt på år. Så nu är min garderob väldigt fin! Men jag ska sätta in nya lådor, och det tänkte jag göra innan jobbet nu, men är tveksam på om jag hinner... Vi får se. Kanske ni får se resultatet med en bild här snart... Ni dör av förväntan förstår jag!



hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback