jobba en fin fredagskväll

Jobba en fin fredagskväll känns ju sådär. Men det har jag gjort iaf! Har varit väldigt lugnt på jobbet faktiskt... Innan jag började var jag och mor min till havet och tog oss ett dopp och drack lite kaffe där ute, fick mig lite sol iaf:) Det var skönt! Imorgon börjar jag tidigt, sen efter jobbet ska jag och mamma åka till klädesholmen där Kristofer ska ha kalas för han har fyllt år! Så det blir mysigt!

Jag har skaffat mig internetbank för att jag ska försöka ha koll på mina pengar haha. Men fan jag är inte bra på det här! förstår inte riktigt hur man kommer in haha. Eller så är min dosa lite mysko. Får försöka igen helt enkelt!






Nu ska jag ta mig en riskaka, sen lägga mig och se lite tv :) natti på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det är du inte ensam om att ha gjort (:

Postat av: Sofia

ha en fortsatt bra fredag (Y) :)

2008-07-25 @ 22:22:19
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback