hallon

Det var lugnt idag på jobbet, slutade klockan två. Då hämtade mamma mig så åkte vi och badade! Skönt att komma ut och få lite sol och bad. Annars blir det lätt att man inte gör så mkt efter jobbet. Sen har vi fikat lite nu ikväll. Och nu ser jag lite tv och har ätit lite hallon och valnötter med lite honung på. Super gott och sommrigt! Tänk om man skulle göra en egen kok/bak-bok med alla sina egna favoriter... Det hade kanske varit något!

Börjar tidigt imorn, så ska bara slappa nu och försöka sova tidigt.

På lördag ska Chricke min gamla klassföreståndare ha fest, dit hela klassen är bjuden, och det verkar som att de flesta ska komma så det ska bli jätte roligt! Har knappt träffat några under sommaren. Sen är det ju alltid trevligt med fester! Var länge sedan jag var på fest, så det ska bli jätte roligt faktiskt! Och så är jag ledig dagen efter så det är perfekt!


hejsvejs


ps. patrik är sötig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback