Vilken frukt är du?

Har varit hos frukten Kiwi tidigare idag som ni vet (christian heter han egentligen). Repet gick bra faktiskt! Får bara lära mig texterna lite bättre här hemma, och öva lite mer så blir det kanon! Kom hem sen och åt mat och tittade på top model. Om ett tag ska jag och mamma åka in till konserthuset. Det ska bli mysigt faktiskt, bara jag och mamma. Får väl göra mig lite fin först kanske.

Redan 2 december idag... Hösten har ju gått i ett...

Förresten minns ni den leken man gjorde som liten, då man fick vara en frukt. Man satt i en ring och så den som stod i mitten skulle välja en frukt, så skrek man BANAN! Då skulle alla bananer byta plats, och den i mitten skulle såklart försöka fånga en plats. Sen kunde man säga fruktsallad, då fick alla byta platser med varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback