Repa

Skulle gå upp tidigt i morse och jogga och öva tänkte jag. Men det blev inte mycket med det, var så fruktansvärt trött! Så jag sov lite extra, så får jag se om jag hinner ut senare idag. Ska nämligen iväg nu om ett tag och repa med Kiwi, jag har lite ont i min hals idag känner jag också. Typiskt. Känns som jag glömt av hur man sjunger, eller hur jag brukade sjunga.. Fatta hur fort man tappar. Men det känns kul att sjunga lite nu, och att man har ett mål liksom. Det blir mycket roligare då! Vädret är kasst idag här, hade egentligen velat stanna inne och tända ljus och så. Men men. det kan man ju göra någon annan dag haha.

Har förresten glömt att skriva var söt min mamma var i lördags. När jag kom hem från jobbet kl tio på kvällen så var mamma på kalas hos mina kusiner (jag kunde ju inte följa med för jobbet), men då hade mamma köpt en godispåse till mig!! På påsen stod också titta i ditt fönster..... Så gick jag till mitt fönster, och där står det en hyacint! åååh me like! Jag älskar hyacinter, luktar så gott, och så är dom goa att ta på, bladen liksom knastrar haha. Min mamma känner mig bra! Så den ser jag vaje dag och blir glad över! Min mamma är bäst! Och ikväll ska vi på konsert! Mamma är ett stort fan till Carola! Läste förresten i gp i morse att hennes julkonsert var ganska bra, en trea fick hon. Så det känns ju helt okej att gå och se ikväll:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback