Rent och fint

Nu har jag städat mitt rum äntligen. Mamma har nog sagt till mig varje dag i två veckor haha. Det är något med att städa mitt rum... Jag hatar det, tycker det är så fruktansvärt tråkigt. Jag har inga problem med att städa i resten av lägenheten. Men nu har jag i alla fall gjort det!

Idag tänkte jag hinna med sånt som jag inte hunnit dom senaste dagarna, tex. så ska jag skriva packlista inför Thailand, och så ska jag gå ut och jogga, sen ska jag öva på jullåtarna så att dom sitter riktigt bra. Ikväll ska jag på julbord med jobbet, det blir nog trevligt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

städa gör du bara för jag ska komma snart:)

2008-12-04 @ 22:33:58
Postat av: Frida

haha du har helt rätt:) Men kommer behöva städa en till gång innan du kommer gull!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback