Packning

Har packat hela dagen... Åh vad pirrigt det är nu! Imorgon åker jag upp till sthlm, sedan lyfter planet på söndag, den 28 december! Jag längtar så mycket nu! Helt sjukt! har vaxat mina ben idag också... själv! Ont gjorde det, aj aj... Men det får man väl stå ut med.

SNART ÅKER VI!!!!


Ikväll, faktiskt nu när som kommer Maja, Koffe och Moa på middag. Kajsa är också här:) Så vi ska äta god stek som mamma gjort och mysa. Sedan är det bara att sova, och imorgon sätta sig på tåget till vår huvudstad. Denna gången känns det inte som det brukar.. Det är inte bara att åka hem till Patrik och njuta av att få träffas, det är något mer liksom.. När helgen har gått, den tiden då jag egentligen brukar åka hem till Göteborg igen, då åker vi... Då har vi sex veckor framför oss... Puss på dig mitt hjärta!

Del lilla byn bang bao, langst ner pa sodra Koh Chang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback