Lucia

I tisdags kom Patrik hit och stannade till torsdags:) Det var jätte mysigt att ha honom här! Vi var på liseberg i onsdags och gick runt, köpte brända mandlar, varm choklad och spelade på hjul! patrik lyckades vinna stjärnvinst på daimhjulet haha. Så vi kom hem med 120 st daimchoklader:) Gott! Sen har jag lyckats övertala mamma i år att vi ska ha julgran! (hon har nämligen fått för sig att hon inte vill ha det, för att det är jobbigt att det barrar och så), men så då tvinga hon med mig och Patrik för att köpa julgran, vilket jag tycker var lite väl tidigt. Men men, bättre än ingen julgran alls! Så vi pyntade ihop i onsdags kväll:) Nästa gång vi ses så åker vi till thailand! Helt underbart! Jag längtar verkligen mycket nu!! Det är bara två veckor kvar, tiden bara rusar iväg. Men det kommer bli helt underbart:)

Idag har jag jobbat tidigt, kommit hem för en stund sen. Är trött men hoppas jag piggnar till lite snart. Ska nog träffa Jessica ikväll! Mysigt!




Idag är det Lucia också!!

 

Kommentarer
Postat av: therese

Mums! Du får se till att hinna med å ses innan du sticker till värmen! :D

Postat av: Anonym

Ja, när kommer du hem?:) Vi måste hinna ses!

2008-12-15 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback