jultraditioner

Kommit hem från jobbet precis. Är rätt trött faktiskt, kom hem rätt sent från Moa igår och gick upp tidigt! Men det har gått bra idag på jobbet! Skönt att ha en ledig eftermiddag och kväll nu:) Funderar på att ta mig en glass senare haha, blir så sugen på det nu när man vet att det ligger i frysen! Mums!

På tisdag kommer min babe hit. Helt underbart! Hoppas att vi kan gå till jul på liseberg, hade ju varit super mysigt! Eller vad säger du?:) Sedan blir det sista planeringen inför resan! Om exakt tre veckor åker vi.... iiih:) Jag tror jag får hämta ut mitt visum imorgon, hoppas passet är kvar haha. Annars kommer jag inte långt...

Nu får man snart sätta igång att köpa julklappar, det är ju snart julafton! Jag ska inte köpa jätte mycket julklappar i år. Vi har bestämt med släkten att vi ska bara köpa till våra familjemedlemmar, och inte till varandra i år. Så då blir det mindre att köpa, men ändå får alla julklappar! Smart va? I år ska vi faktiskt fira julafton hemma hos oss. Vi brukar alltid turas om i släkten. Men det passade så bra detta året för vi är inte så många som firar ihop i år, och vår lägenhet är inte så stor. Maja, Moa och Koffe ska fira med Koffes släkt. Och min kusin Mattias och hans fru och barn ska till frankrike och fira. Ska faktiskt bli mysigt att ha det hos oss! Laga julmat och göra riktigt julfint! Me like!

Såg igår på ett dokumetärprogram om Britney Spears. Jag tycker riktigt synd om henne! Visst, hon är inte ensam om att vara känd, men så jagad hon blir blir nog inte många andra kändisar. Hon är ju förföljd dygnet runt. Tycker det var intressant att få höra henne själv prata om hur hon upplever det, och jag tycker hon låter som en ganska jordnära och positiv människa trots allt. När hon tex. säger att "det finns andra människor som har det mycket värre än mig..."


Visst har hon piffat till sig också... Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback