Julsånger och clementiner

Har jobbat tidigt idag. Imorn är jag ledig och va skönt det ska bli! Ska dock iväg och repa imorn på dagen. Sen ska jag på konsert på kvällen, Carolas julshow typ. Mamma har bjudit mig så varför inte:) men det blir nog en bra dag imorn! Sen jobbar jag en kort dag på onsdag, och kanske kanske att Jessica kunde klippa mig då på kvällen. Torsdag är det julbord med jobbet, det blir najs! Så fullt upp här. Ikväll tar jag det bara lugnt!

Jag har tittat tågbiljetter för resan upp till sthlm innan thailand... Jäklar var dyra dom är, och jag har verkligen inte lust att åka mjölktåget! (5 timmar lång resväg). Jaja, får se hur jag gör:) Sista minuten är väl inte att tänka på dagarna vid jul? När människor är lediga och så?


Nu måste jag öva på dom här julsångerna så jag kan dom till imorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback