Glass i stora lass

Igår efter jobbet hämtade mamma mig och vi körde mot östra sjukhuset för min andra vacccination mot hepatit A & B. Skönt att det är klart nu innan resan! Sen är det en kvar att ta om 6 månader ungefär! Jag blev nervös igår också haha. Hon som tog den gjorde det bra, men först säger hon att vicka på tårna, och efter det säger hon, nu sticker jag dig... Tro sjutton att jag börjar tänka på armen då och inte tårna!! Men det gick fint:) Jag är duktig! Sen åkte vi hem jag och mamma. När vi precis parkerat bilen så står glassbilen framför oss... En ensam liten förare som tittar sig omkring... Vi har ju inte köpt glass på år och dar började jag tänka! Och övertalade mamma att vi skulle köpa haha. Vi köpte en hel påse.... Super gott ju! Men lite väl kallt för glass egentligen, men vem bryr sig, inte jag iaf!

Sen gick vi hem, åt mat och varsin glass! Mumma. Efter en stund så gick jag bort till jessica. Hon klippte mig fin i håret, har behållt samma längd med klippt det jämt och klippt upp det, plus att luggen blivit lite kortare:) Me like! Det var precis så jag ville ha det! Sen satt vi och snacka och såg på idol... Jag började prata om att jag ska vaxa benen innan resan... Såklart säger Jessica då, Men jag har ju vax hemma! Vi gör det ikväll, hur långt är det hår på benen nu?;) Haha, och jag hade faktiskt sparat ett tag nu. Men va tror ni händer..... vaxet tar slut när bara ett ben är gjort haha! Så nu går jag runt med ett lent och ett hårigt... väldigt snyggt måste jag säga. Men hon ska göra resten nu på måndag typ, så jag får köpa nytt vax:) Ont men roligt! Det är lite sköntont att vaxa faktiskt...

Idag ska jag och mamma vara barnvakter till Moa! Det kommer gå super bra! Sen jobbar jag tidigt imorn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback