Carola

Har precis kommit hem från Carolas julkonsert. Och har faktiskt svårt att beskriva känslan jag har i kroppen. Sådär juligt, mysig känsla, och väldigt berörd. Jag vet att det är Carola jag pratar om. Hon med alla rubriker. Men det var skillnad ikväll, hon kändes mer på riktigt. Detta var hennes publik, och hon kunde var sig själv. Faktiskt var det Carola när hon var som bäst. Jag gillade också hennes mellansnack, hon kändes trygg i sig själv liksom. Ja, jag är väldigt berörd ikväll. Hon är en fruktansvärt professionell som artist! Säga vad man vill om Carola, men hon är grym på scen. Hela arrangemanget var jätte fint, med kör och fin scen och ja allt! I gp hade dom gett henne igår en trea... Men jag tycker om var värt mer! Det var en riktigt fin julkonsert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback