SATC in my heart

Var ledig både i tisdags och i onsdag. Då passade jag på att be Jessica fixa mitt hår som ni redan vet. Så nu är jag helblond! Klippte dock inget, det känns som det är en rätt fin längd på håret nu, så jag har det nog såhär ett tag till:)
Sen igår var jag, Jessica, hennes mamma, och Elin (hennes brors flickvän) på bio, och såg SEX AND THE CITY!
Äntligen säger jag bara. Så jäkla bra! Är man ett sex and the city-fan så kommer man älska filmen. Den var 2 ½ timme lång, och när den var slut ville jag bara se mer mer mer. Tänk om man hade varit en NY-girl... Fast lilla sverige är rätt bra det med.

Jag blir nästan helt avstängd när jag hör allt detta hemska. Jag vill inte skriva här. Det rör inte ens mig. Men att människor kan göra sånt. Klart man vet att det händer ute i världen. Men att människor kan vara så jävla vidriga i göteborg, i högsbo, det är svårt att förstå. I våras när jag träffade dig, du som är en del av detta, tyckte jag mig se hopp om dig, att du hade förändrats på dessa åren. Det kanske du har också. Kanske blev du tvingad till det? Men jag vill inte ens fatta...





Åh vackra människor. Jag är seriöst beroende av dom.

Kommentarer
Postat av: ida

vadå vadå ? :o

Postat av: Frida

Jag ska berätta för dig, det är inget som rör mig, bara att man blir så jäkla förvånad...

2008-08-15 @ 17:11:06
URL: http://friiidas.blogg.se/
Postat av: Anonym

what? vad e det som hänt?

2008-08-17 @ 21:30:21
URL: http://theresemortensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback