regniga augusti

Ja nu sitter vi i ett regnigt sverige igen. Men det gör inte mig så mkt just nu faktiskt, jag jobbar så mkt ändå, men det hade inte skadat om det blev bättre i slutet på månaden då jag ska vara ledig en del:) Har jobbat tidigt idag, och det har varit bra. Jag trivs faktiskt mer och mer. Känns som jag kan stället nu väldigt bra, klart att det finns massa mer att lära sig, men jag har bra koll.


I lördags hade Chricke min klassföreståndare och hans flickvän återfest för oss i klassen, och för att visa upp deras nya fräscha lägenhet! Det var jätte lyckat, och så himla kul att se alla igen. Jag förstår nog inte än att vi inte kommer ses varje dag till hösten. Vissa kanske man aldrig träffar igen. Vissa håller man kontaken med. Men vår klass kommer tyvärr inte alltid finnas kvar, bara i våra hjärtan. Och det tror jag är svårt för oss alla. Det har varit en sån trygghet att ha er i dessa tre åren, och jag tror att klassen har fått alla i den att växa som människor, och vuxit i att förstå varandra. Det har i alla fall gett mig otroligt mycket som människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback