bröllop

Min helg har bestått av bröllop! Patriks syster Hannah & Bernhard gifte sig i lördags. En timme drygt från stockholm, Och nästan alla gäster sov också över på slottet dom hade hyrt, där också middagen och festen var. Dom var så himla fina! Och många blev väldigt rörda. Jag också. Jag ska visa er fina bilder som jag tog när jag har lagt in dom på datorn.

Idag jobbar Patrik och jag har lägenheten för mig själv här i sthlm:) Det är inte så mkt att göra när man inte känner så många haha. Men jag har varit och handlat mat, dammsugit, tvättat lite och ska snart laga mat, då går tiden fortare tills min Patrik är hemma igen:) Tror jag ska ta mig ett bad också... hade varit skönt. Sen kanske se någon film.
Patriks andra syster Sarah är också ledig denna veckan, så vi sa att vi kanske kan hitta på något när Patrik jobbar, men det får kanske bli på onsdag då. Lite kul iaf!

Grattis också till Fanny som fyllde 19 år i lördags!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback