Sunshine

Solen skiner och här sitter jag. Ska forsöka göra klart projektrapporten idag. Hade redovisning i samhäll idag, det gick väl okej. Jag måste anstränga mig lite mer i den kursen känner jag, men jag ligger nog rätt bra till, men man vill inte att ett bra betyg ska gå till spillo.

Nästa tisdag den 6 MAJ så har vi i EsMu3 vår avslutningskonsert på musikenshus i Majorna! Kl 19.00.
Dit är alla välkomna! Det är våra fördjupningsensambler som spelar, och det kommer alltså bjudas på 6 olika ensambler med olika genre vardera! Så kom kom kom:) 
(jag ska förövrigt vara med i hårdrocksensamblen. Mycket trevligt.)







Jag vill bara skita i allt just nu, åka iväg till vår huvudstad och till den bästa människan på jorden.
image122


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback