Sommar i luften

Så varmt som det varit idag har det nog inte varit innan detta året. Grymt skönt att känna att sommaren är påväg, vilket också innebär att studenten är nära, och det känns inte bara skönt utan fruktansvärt läskigt också.
Vad väntar? Who knows.

Jag blev klar igår med min projektrapport, och det kändes så skönt att lämna in den idag och slippa slösa ytligare en kväll på det. Idag har det varit en lång dag med många lektioner och utan rast. Är trött nu. Men nu är det bestämt att jag ska sjunga på vår-konserten i alla fall, det känns kul! Måste bara hitta några som kan kompa mig. Men det ska nog gå bra.

Vad väntar mig:
Stockholm imorgon
Dop i gävle
Avslutningskonsert
Bal
Vårkonsert
Klassdag
Studentskiva på Kössö
Breddensamble-konsert
Studenten!
Sommarjobb på äldreboende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback