heartish

Kommit hem här för en stund sen från Patrik. Mamma hämtade mig, väldigt skönt!

Det har varit en super bra helg. Vi har fått vara själva en del vilket har varit väldigt skönt. Igår var vi på stan och kikade runt lite, och tog en fika. Väldigt mysigt! Sen åkte vi hem och så (häpna och hör) lagade JAG mat! Jag gjorde lax, och ja Patrik han är ju inte direkt någn fiskälskare, men jag fick honom faktiskt att tycka om min lax:) hihi. så jag är nöjd! Vi såg också på den tjejiga filmen 27 dresses igår haha, den var ganska uppenbar. Men lite söt var den.Vill vara kvar hos dig. En helg är för lite. Och nu kommer det dröja tills vi ses igen.. För nästa helg åker klassen till PRAG! Vilket i sig kommer bli grymt kul! Men ja.. Det känns så lång tid att inte ses på typ en månad.. hm..Jag saknar ju dig redan. Åh vad jag längtar till sommaren då vi ska hitta på massa kul! Då man kan vara ute! Jag längtar! Patrik... Tack för att du är min. Jag tycker så mycket om dig. Det vi har tillsammans känns väldigt unikt och jag tror inte så många andra har känt som vi.

image118
27 dresses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback