godis och plugg

Sitter med projektrapporten nu, det går rätt bra. Har skrivit två sidor nu. Så det ska nog gå fint!

Ja, nu några timmar efter solningen så är jag... röd i ansiktet. hm. Snyggt Frida. Men det lägger sig nog till imorn.
Men ska antaligen ut ikväll och ta ett glas vin med några vänner och snacka lite skit. Så det blir ju snyggt, men jag kan nog sminka över det lite. Funderar på att ha mitt rosa fodral ikväll igen? Den är ju rätt snygg faktiskt, fast nu kopplar jag den till att vara överrosa och flickig.. Men matchar man rätt kan den nog vara fin.











Has someone taken your faith?
Its real, the pain you feel
The life, the love you'd die to heal
The hope that starts the broken hearts
You trust, you must
Confess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback