Aftonstjärnan nostalgi.

Varit på ettornas barnmusikal Robin Hood, på aftonstjärnan ikväll! Det va väldigt roligt! Man blir ju himla sugen på att göra om det vi gjorde i ettan, det var så fruktansvärt roligt! Kungen var nog faktiskt roligast ikväll haha.

Jag vill också bara säga tack, för en sak jag blev väldigt glad för igår:) Förstår inte hur en människa kan vara så snäll som du? Du förvånar gång på gång! MITT HJÄRTA!Jag vill inte berätta för er här, för lite "private" får man ju faktiskt också vara:) Men hjärtat, AAAAAAAAAH! Du är så underbar! Jag kommer sakna dig nästa vecka så mkt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. tycker det känns jobbigt redan. För på söndag åker nämligen klassen till PRAG! jippi! Det är faktiskt jätte kul, det ska bli jätte kul! Men klart, att inte kunna höras på så länge känns ju lite jobbigt, men det ska vi nog klara, eller vad säger du babe?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback