Måndag

Nu har Patrik åkt hem till huvudstaden igen.:(.. Vi gjorde pannkakor idag när jag kom hem från skolan!
Och en överraskning väntar nu snart till mamma när hon kommer hem.... hihi.
Tack för en fin helg! DU ÄR BÄST!

Moa döptes igår, och det va ett jätte fint dop! Det kändes väldigt personligt, och ja det va trevligt!
Jag och Kajsa sjöng ihop också, och Kajsas Daniel kompade på piano.

Ja jag förstår att ni vill ha receptet till den goda kakan i förra inlägget!
Så ni får en länk här:)

http://www.recepten.se/recept/kladdkaka_after_eight.html

Jag kan nu avslöja att den goda kakan innehåller.... AFTER EIGHT ! DET NI !
Baka och njut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

2007-09-25 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback