utgång

galen kväll alltså! Jag känner mig så blåst haha!

Jag hade bestämt för ett tag sen att jag skulle gå ut med Ida, Fanny & Tess igår, fredag.
Sen igår i skolan så säger Alma och Sofia, "du ska hem till sofia ikväll på middag!"
Så försökte jag förklara att...."Men jag har ju bestämt med dom andra flickorna ikväll..."
Men då skulle de va så lugnt, "du hinner med både och, vi måste få träffa dig lite också!!"
Så jag gick med på det :)
När jag kommer hem till Sofia, så säger Alma, ÅH har du pumps på dig ikväll, då blir vi tre!!!!
Jag reagera såklart inte på det riktigt...
Jag hälsar på Sofias föräldrar och syster som sitter i vardagsrummet och ÄTER MIDDAG, sen går vi till köket för att själva äta... då ser jag att det är dukat för 6 personer och inte TRE ???
Ja, SUPRISE SUPRISE!! då hoppar Hanna, Gustav & Kasper fram!! Haha, jag blev helt ställd verkligen!!
Sen lägger nån kommentaren, ÅÅH va mysigt med middag och sen film!
Då fick ju jag hjärtklappning, hade jag glömt att dom hade snackat om film också? Hur ska jag göra nu, jag har ju lovat tjejerna ??? DUNK DUNK.
Sen säger gurra, öppna min present..... Då har jag fått en lapp hiih, där det står massa snälla saker, och att ikväll bjuder jag på alla drinkar och shots! Grattis!!!
Så då blev jag lurad igen!! Alla skulle alltså med ut!
sen äter vi  god middag, med mycket skit snack tihi! Och gosar.
Efter det drar vi in mot stan, och jag märker att det är nått filurens pågång.....
Det slutade med att massa folk från klassen kom, och Ida och gänget! Och jag blev lurad för tredje gången för kvällen!

Kvällen va helt super lyckad och jag hade skit kul! TACK SÅ MYCKET, jag tycker så mycket om er!

image82 
MOBB, haha vimmelbilder är så töntigt. Men va tvungen att visa hur glad jag va denna kväll:)


Kommentarer
Postat av: tess

haha du missa att fanny blev utslängd.. en sådan tuffing e hon :D

2007-10-24 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback