Historian

Nej jag har ingen ny historia att berätta för er...förutom att jag har historiaprov imorgon.
Men jag tror jag kan det rätt bra nu! Behöver bara bra sömn också, så jag inte får blackout när jag sitter där!

Efter det kommer det bara vara en go helg. Tjejmiddag hos Sarah imorn!!! myspys!
Sen ska Alma och Oskar ha 18 års fest på lördag, och det kommer  bli mosterball!
Sen kanske fika med Ida & co på söndag, och det behövs verkligen, jag saknar er!

(jag som trodde att jag skulle få en lugn helg!)




Sen tror jag att jag är skyldig Patrik en viss trisslott....
Visst är såna mumsmums (choklad med geg i) munkar???
det har jag alltid sagt iaf haha. Men tydligen va det donuts enligt Patrik!
Och visst hade han rätt :) Så du ska få din trisslott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback