FridaGillarPatrik

Varit hos Patrik i helgen, från torsdags till igår.

Första dagarna va lite sega, för att jag va sjuk... Men det funkade ändå!:)
6 månader med dig har gått fort, jag är glad att jag får vara med dig, och jag hoppas det blir många fler månader!
Jag tycker om att vara med dig, och att vara hos dig, träffa din familj, se dina grejer och ditt liv.
jag tycker helgen har varit super mysig, allt vi gjort ! spelat biljard, badat, ätit glass och jordgubbar, ätit frulle ute, sett skräckfilm, fikat, träffat dina syrror, lagat mat, myst i solen, flummat, gått på stan, skuttat runt haha, druckit coooler, kollat på gatumusiker, åkt tubeeeeen, jaaa säg va har vi inte gjort som gjort vår helg så fantastiskt bra för att fira oss!
:)

Tack hjärtat !



jag och babe




Kommentarer
Postat av: Puuutttte

Det är mig hon menar, in your face chad! Ja du glömde skriva att jag gett dig 10 000 röda rosor:)

2007-05-21 @ 20:00:45
Postat av: ida

awww:] ni e sötast! mummi

2007-05-21 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback