Vår

Har varit och dansat precis. gottit. Det är faktiskt riktigt kul tihi.
Inte för att jag är så himla bra, men det bryr jag mig inte om. Är inte där för att bli nya let´s dance proffset liksom.

Det är mkt mkt mkt plugg nu. Och jag undrar verkligen om jag kommer hinna allt.
Skönt att jag har hela dagen imorn att plugga iaf ! Så det ska jag minsann göra.
Och våren har börjat komma ! Underbart !!!




Nästa torsdag är det konsert-dags !
Våran U2-konsert på musikens hus :]
Det ska bli så kul, jag längtar verkligen !!!
Men känns som att man har mer press på sig nu att det ska bli riktigt bra.
Men det kommer bli grymt !





Helgen gick också "oväntat" fort. I fredags var jag, Ida, Fanny, Tess, Jess och Sandra ute på resturang,
( idas födelsedagspresent ).
Och det blev riktigt lyckat tycker jag ! Det va god mat och mys ! Efter det drog jag,Ida ,Fanny och Tess till Fanny och satt åh tjöta lite och lyssna go schlagermusik ! Det är grejer det :]

Lördags kom Patrik hit :]
Åt mat med mor min, och tom efterrätt :] GLASS.
Sen tänkte vi gå på bio, men det gick inga bra filmer som vi ville se, så det blev typ melodifestivalen istället :]
Sen degade vi mest på söndagen innan det va dags för Patrik att åka hem igen :(
Men tack för en grym helg!
Jag saknar dig nu...








Snart 2 år som gått. Det är när våren kommer som jag tänker på dig mest. Jag kommer ihåg precis hur det var för 2 år sen, den våren. Man ville ta vara på varje ögonblick med dig. All tid man fick var guld värd.
Jag kan fortfarande ibland inte förstå att du är borta, det känns bara som att det va ett bra tag sen man såg dig.
Men något som skrämmer mig är att jag börjar glömma detaljerna svagt hos dig. Men jag vet exakt hur din röst lät, och hur dina blåa ögon såg ut och din lukt.... Det är den som väcker mest känslor hos mig. Jag kan ibland gå till body shop bara för att lukta på dig parfym, mysk. Det är du. Ingen annan. Bara du.
Du finns i mina tankar ofta, och jag vet att du ser oss, och att du skyddar oss nu.
För mig lever du fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback