Miss you





Jag glömmer bort att skriva ibland här. Men jag kan berätta om helgen för er som är intresserade.
I fredags var det tjejmiddag med alla brudar från klassen ! och vi hade kändis-tema. Så jag och Hanna klädde ut oss till Frodo och Gandalf (från sagan om ringen om ni inte visste det) , och det va sjukt kul måste jag säga haha.
Jag får lägga ut bilder när jag fått det !
Igår lördag var jag hemma och pluggade först en del, sen kom sis hit och åt mat med mig och mammi, och hade lite mysigt bara :) efter det drog jag , Ida, Fanny och Tess och fikade, det va också väldigt mysigt. Skönt när det blir såna kvällar då snacket bara flyter på och man har massa att snacka om, mee liiiike !

Idag har det varit minnesstund för Ewa. På tisdag är det 2 år sedan du dog.
Vi var till graven först, lämnade lite blommor och så. jag och maja köpte lila rosor. Ewa tyckte om lila. Efter det gick vi till lokalen på gården, åt massa god mat och tårta t.om ! Det har varit en jätte härlig dag, även om det är många tankar som snurrar runt i mitt huvud så har det varit jätte trevligt. Och nu har jag, Maria och Johannes bestämt att vi ska ha Hillary Duff-maraton på fredag!
Ska bli grymt kul ! YEY!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback