lite flummig kanske


TILL IDA
Ida älsko, vet du vad jag tänkte !
Att nästa fredag om alla kan och vill, så skulle vi kunna gå ut och äta.
För Patrik kommer inte fören lördag :]
Låter det som en bra idé? Jag har inte kollat med någon annan än men det hade vart grymt kul :]




Annars är jag ledig idag med hihihi.
Det är intagningsprov på donner, och vi har fixat så bra att vi har engelska nästa onsdag istället.
Så vi fick vara lediga idag  ! Härligt härligt !
vet inte vad jag ska göra riktigt bara, är lite uttråkad... och oskar ligger bara och sover hela tiden !
Funderade på att gå ut och jogga... men det regnar liksom! NOT FUN !


hmhm... lite mer te kanske ?

Tror inte jag har nått plugg heller för den delen? inget speciellt iaf :]
SÅ DET ÄR GÖTT !


YEY !



pyss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback