esmU2 !

aaaaaaaaaaaah vilken kväll !!
Så jävla grymt!!! ÖS ÖS ÖS !!

FATTA VILKEN BRA KLASS JAG GÅR I !

Våran U2 konsert på musikens hus ägde alltså rum ikväll !
Och jag är fortfarande typ i en annan värld så hihhihihi !
Alla va så sjukt bra, och det har varit sån stämning hela dagen verkligen :]
Och våra låtar kändes verkligen sjukt bra! Allt stämde!
Det gick aaaaah, very mucho good !!!

Tack alla som kom och titta!
Jag fick t.om blommor ikväll!
Mina flickor hade köpt rosor till mig !!!! Dom står fint i mitt fönster nu :]
tack tack tack :]
Sen kom Karin som också hade köpt jätte fina tulpaner! tack ! Va riktigt kul att du kom !!
Sen mamma, Maja+Koffe, Maria+ kompis, Jess+mikko.
TACK !


och TACK esmU2 !
Den bästa kassen som någonsin funnits !
Ni ger mig allt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback