Stockholms helgen

Jag va tvungen att skriva lite om Stockholms vistelsen :]

Var där från tors-lör. Och det gick så fort ! FÖR FORT !

På torsdagen när jag kom var vi först hemma hos kisen ett tag.
Sedan gick vi på resturang :] åh det va väldigt god maaaat !
En thai resturang, men jag har redan glömt va den hette ?
Den va iaf väldigt tuff! För det va massa tuffa lampor, och exotiska växter där inne :]

På fredagen va det deg. Kolla film, the butterfly effect :] Den är faktiskt braa juu!
Sen fick jag träffa hela tjocka släkten tihi.
Åh det gick ju bra :] tyckte jag iaf ! Åt mat, åh drack massa kaffe mihi.

Och på lördagen gjorde vi inte heller så mkt ? Men det är det som är så skönt :]
att vi inte behöver göra så mycket... det är ju bara så mysigt att få vara med dig :]

Åh tack för alla JULKLAPPAR !!!!!!
Massa fint ju :] Men jag har ingen som vill spela uno med mig här... därför måste du komma snart :]
sålänge får mitt goda te duga :] Som smakar mumma :) åh min kudde tihihi, åh väckarklockan:)
Åså har jag ju fina ljushållare som jag kan titta på :)


Du är verkligen inte någon lik. Åh jag gillar dig på alla sätt åh vis.
haha det rimmade ju tom. tufft ! tihihi
<3

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback