people

Vi hade prov idag, och shit va duttig jag har varit med att plugga !
Tror det gick rätt bra faktiskt :)



Blir lite små sne varje gång det blir såna situationer.
Vet inte varför. Eller jo det vet jag.
Det är för att jag får en "dum-stämpel" i pannan. Jag vet att jag är smart.
Kanske jag inte har lika höga ambitioner som er,
men grejen är att jag får ingen motivation alls till att fortsätta plugga.
Och vet också att man inte ska jämföra sig med andra, att den ända man tävlar mot är sig själv. 
Jag skulle bli glad om någon frågade mig för en gångs skull...
Kanske är det ni som förlorar på det. För jag är smart.
Och jag har massa kunskap som ni inte vet ett piss om.
Tror inte ni förstår att jag ens tänker på en sån här grej.
Jag borde inte lägga så mycket kraft på småsaker.





Känner mig lite småkrasslig. Det va så i lördags också... men nu har jag sovit massa :]
Hoppas det försvinner.....För imorn ska jag dansa, phyy va roliiigt :]
Och sen kommer lilla du till helgen :]  !!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback