Åt helvete.

Jag ska ha prov imorn. I gehör och musiklära. JIPPI!
jag fattar nadaaaaaaaa.
Det här känns inte bra alls. Jag kan ju på lektionerna.
Men nu bara allt blandas ihop :(

Sen är det yttligare ett prov på fredag.. I naturkunskap.
JÄTTE KUL VERKLIGEN !




Är lite ledsen i ögat .
Jag har inte nån ork till att plugga idag, jag vill bara vara med dig.
Och kolla film. Typ notebook hade inte vart fel. Kolla bara hur snygg hon är.




127731-27




Forgive, sounds good.
Forget, I'm not sure I could.
They say time heals everything,
But I'm still waiting

I'm not ready to make nice,
I'm not ready to back down,
I'm still mad as hell
And I don't have time
To go round and round and round
It's too late to make it right
I probably wouldn't if I could
Cause I'm mad as hell
Can't bring myself to do what it is
You think I should



Kommentarer
Postat av: ida

hoppas det är mig du vill va me (a)

2007-01-31 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback