Listen to me now.

127731-48




Jag längtar till våran konsert nuuuu ! Tror det kommer bli svin bra faktiskt.



Igår var en lång dag, men jag tog mig igenom den haha.
Fick en ny danslärare igår också, den förra var gravid. Den nya var inte lika bra som den förra...
Får väl se hur det går haha. Men det löser nog sig.


Ska till skolan halv 5 och repa med ensamblen:] Hoppas Isak kommer nu bara.
Annars blir det svårt utan både trummor och bas.


Och nu är det bestämt att hjärtat kommer nästa helg :) Me very happy !
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR


Och till helgen ska Elli i klassen ha födelsedagsfest hihi, och klassen är bjuden!
Det kommer bli drag må jag tro, och jag är sugen på party!






Jag älskar dig med gumman... om du bara visste.
Jag bryr mig fruktansvärt mycket om dig... om du bara visste.
Jag tänker på dig mest hela tiden... om du bara visste.
Jag saknar dig... om du bara visste.

Kommentarer
Postat av: ida

när ska våran midda bli av då :'(

2007-02-28 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback