JAG GILLAR MIN FAMILJ

Igår va en riktigt familjedag!
Jag, mammi, Maja+koffe, Kajsa+daniel, Ingela+ Mats var på cabaret här på rondo.
Peter Jöback har en av huvudrollerna. och den va sjukt bra !
Den utspelar sig i 30-talets tyskland.
Har ni inte sett den, GÖR DET ! :]

Efter det hade vi bokat bord på en resturang. Vin och pasta due.
Det va riktigt trevligt och maten var super god ! Mamma hade tydligen nämt när hon bokade att Ingela hade fyllt 60.
Så helt plötsligt sätter dom på musik ( happy bithday to yaa ) och kommer in med värsta drinken och tomebloss i  ! Jag förstod inte först att det va till min lilla moster haha. Vad glad hon blev !


När det va dags att skiljas åt åkte jag, mammi, kajsa och daniel till vårt place,
drack lite te och tjötade sen gick vi och la oss.




Tack för en helt underbart bra dag ! 




Kommentarer
Postat av: ida

hoppas ni kommer gö så för mig me när vi går ut å äter wiiiie :] muha (L)

2007-02-25 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback