Helgen


Det va visst någon som tyckte jag hade för mycket brukar på min blogg.
Så jag får väl variera mig lite.
Även om tjejer kan vara snygga.
Ni får ett litet smakprov längre ner...


Ja måndag idag.
Helgen har vart helt lyckad faktiskt. I fredags var Almungen, Sofia och Hanna här hos mig.
vi lagade lite mat och kollade på Adam och Eva :]
Haha, kul att man inte sett den på hundra år och kan alla repliker utantill.
Sen drack vi te och myste . Mumma !

I Lördags var det fint väder.
Så jag Fanny och Tess bestämde oss för att gå ut och gå.
Det blev en promenix på 2 timmar lång !
Sjukt skönt ! Man borde göra det oftare :]

Sen på kvällen var det bio-tajm.
Linas kvällsbok mohaa.
Den va väl helt okej, eller lite små töntig ibland kanske :]
Men mer trovärdig än  andra ungsdomsfilmer kanske.

Och slutligen söööndag. Då jag satt hemma.
Degade, pluggade och drack te typ.
Och pratade med dig :]





Snart är det lov också. Bara att kämpa tills fredag, sen kan man få vila !
Och mina mummisar åker till France ! Redan på torsdag... bööhöö.
Men ni får säkert super skoj där nere :)
Sen fyller ju lilla fröken 18 år på lovet :] Det ska vi fira må jag tro !
Och kanske att jag får träffa mitt hjärtat :]
LÄNGTAR!






Smakprovet.

127731-29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback