Onsdag

I måndags började jag skolan, sista året! Helt sjukt va fort det går!

Iaf, Fanny hade sin 18års fest i lördags, och Patrik följde med:)
Först hade vi en fin middag, och där va jag, patrik, ida, eve, tess och Fanny såklart med:)
Sen kom massa gamla högsbofolk, och nytt folk!
Det blev riktigt lyckat faktiskt! Alla va goa och glada.
Och jag är glad att du hade roligt :)

"Frida.. fan va vacker du är..." Mohahaha.

igår åkte du hem igen :(
Men det har varit jätte mysigt att ha dig här! Och nu har du ju fått träffat Moa också:)
Hoppas vi kan ses snart igen, din chef får faktiskt vara lite snäll också :]
Jag saknar dig....





Grattis Fanny, och tack för en grym fest :)

Kommentarer
Postat av: karin

aw aw, sista året går fort! blev informerad om träff den 27 sep, ses vi då? kram

Postat av: Malin

Härligt med sista året :) Fina bilder!

2007-09-03 @ 22:20:59
URL: http://Justmaliin.blogg.se
Postat av: Malin

Jag är en sextonårig motalatjej :)

2007-09-05 @ 18:08:59
URL: http://Justmaliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback