Welcome to the greatest show.

Imorn ska jag upp till Stockholm till Patriiiiiiiik !
Ska bli helt fantasic :]
Nu längtar jag verkligen massor!
Hoppas vädret håller i sig så att man kan vara ute och sånt gött....
så jag ska börja packa min väska nu thihi.
Du & Jag



Helgen har varit helt lyckad! I fredags hade jag och flickorna en tjejmiddag, det är ju änna tradition!
Det va myspysigt, snacka massa skit och åt gott kött med bakpotatis.
Sen i lördags var vi hemma hos Fanny, och några av mina klassisar kom dit, och Jennie och hennes kompis från lindome. Riktigt lyckat blev det :) Jag diggar såna kvällar, då man inte förväntar sig något, och allt bara blir så jäkla bra! Sen igår var jag och mamma och shoppa massa kläder till mig moha. As gött! Sen åkte jag tess och Ida in och fika på kvällen, det blev också himla mysigt, vi har alltid massa att snacka om ! jag tycker om er flicks.



WUUHUU !

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback