Forever

Forever


Jag längtar tillbaka till sommaren.
Visst kan det va mysigt att krypa ner under en filt medan det regnar ute och man sätter på en bra film.
Men inget slår sommaren. <3


Retorik-kurs i skolan nu under 2 veckor.
Det är svåååårt. Redan idag fick vi hålla ett demostrerande tal ! Efter en dag liksom.
Men folk man inte känner... Men det gick helt okej:)
Detär väl så man lär sig antar jag.


Lovet va underbart !
Spenderade det mest med mina flickor, Ida, Fanny och Tess.
Sen fyllde Jess år också, va kul att få komma på lite fika :)



Ida är min älsko <3


Kommentarer
Postat av: ida

friiiiida fiis. Jag älskar dig mest i världen. nästa sommar ska bli våran sommar, om du vill :$ ÄLSKAR DIG !

2006-11-07 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback