Dan före

Idag har vi haft lite mini jul firande här hemma.
Maja åh koffie var här. Och Kajsa, åh hennes nya kille. tihi.
Massa julmat, åh grönkååål :] Trevligt trevligt.

Och igår var jag åh Maja på sminkning på make up store.
det va roooligt :)
åh jag blev jätte nöjd ! Majas sminkös var ju något bättre än hon jag hade... men det gjorde inget.
Va ändå lika roligt att göra nått med sis. Önska att det kunde vara oftare.


Sen var Ida älsk här igår. Myspys. haha förlåt om jag är så nyfiken ibland... :D
Ses nu kanske inte på flera dagar ? om inte måndag ? mee liiike you :)


OCH IMORN ÄR DET JULAFTON!
Först på morgonen skall jag åh kajsa hem till maja åh koffe, på julfrukost.
För dom skall fira med koffes släkt i år :(
Sen skall vi hem en stund... kolla kalle åh så :) Åh på kvällen till fiskebäck till kusinerna.
Dit mamma kommer också, direkt från jobbet :)

Lite konstig jul :) men det kommer nog bli grymt imon. Utan snö åh allt haha.

God Jul på er !


Love Frida






Kommentarer
Postat av: ida

haha friida du får vara nyfiken, de liksom mys å prata om på nått sätt :D haha men du gör ju mig generad :$ :D haha. du e bäst ! älskiis

2006-12-28 @ 00:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback